[KEIBUBAPAAN] Merancang Jantina Anak

Saya kini dikurniakan 3 orang anak lelaki. Alhamdulillah, dengan kehadiran cahaya mata yang lincah (walaupun anak istimewa) memeriahkan rumahtangga kami berdua. Namun tetap terselit dalam hati saya untuk menimang anak perempuan pula. Mana tidaknya, bila saya tua nanti, pastinya memerlukan seorang teman baik, anak perempuan mungkin.

Pelbagai tips yang diberikan oleh kawan2 kepada kami, termasuk makan ikan dan sayur. Masalahnya itulah makanan ruji kami sepanjang berada di Miri, tapi kuasa Allah, lelaki juga :)

Bolehkah merancang jantina anak? Artikel di bawah memberi jawapannya:

--+---+---+--

Pernahkah anda terfikir kenapa bangsa China paling ramai sekali di dunia?

Cuba anda pergi ke US, terdapat bangsa China disana. Malah di negara kita sendiri pun ramai.

Tahukah anda terdapat rahsia yang diamalkan oleh bangsa China kuno dalam pemilihan jantina bayi? Sebab itulah bangsa mereka merupakan bangsa yang paling ramai di dunia.

Kira-kira 4 ribu tahun yang lepas, telah dihasilkan suatu kaedah bagaimana mendapat jantina bayi lelaki di Negara China.

Kenapa?

Kerana Maharaja China pada waktu itu sedang merancang untuk menakluki seluruh negara di benua asia termasuk Mongolia.

Mereka melakukan persiapan selama 15 tahun untuk itu. Mereka perlukan lebih ramai kaum lelaki untuk pergi berperang. Selepas 15 tahun mereka berjaya menakluki sebahagian besar benua Asia disebabkan mereka mempunyai ramai tentera lelaki.

Tahukah anda selepas peperangan tersebut status sosial menjadi tidak stabil. Terlalu ramai kaum lelaki berbanding kaum wanita. Ini membawa masalah sosial yang amat teruk di China ketika itu.

Taoist kuno pada ketika itu sibuk melakukan kajian bagaimana untuk meramaikan kembali kaum wanita. Akhirnya mereka berjaya dan mencatatkan kaedah menentukan jantina dalam satu manuskrip.

Kandungan Dalam Manuskrip Tersebut Kini Telah Terbongkar!

Setiap teknik dan kaedah menetukan jantina bayi akan dibongkar sebentar lagi. Teruskan bacaan anda. Bukan itu sahaja, saintis moden yang mengkaji bidang ini juga telah menambah baik kandungan manuskrip tersebut dan menghasilkan teknik-teknik yang terbukti berkesan sehingga 98%!

Apabila ovum dan sperma disenyawakan, anda berpeluang untuk mendapat 50% anak lelaki dan 50% anak perempuan. Namun, teknik yang bakal kami dedahkan nanti anda mampu mendapat keputusan 98% jantina anak yang dikehendaki. Kami bukan bercakap kosong kerana ia telah terbukti amat berkesan.

Kami tahu anda telah mencuba pelbagai cara untuk mendapat jantina bayi yang dikehendaki. Maaf kami katakan, anda mungkin telah menemui pelbagai bomoh dan pawang untuk menyelesaikan masalah anda.

Dan kami juga tahu ia memang terbukti tidak berhasil. Sudahlah membuang masa tapi hasilnya tiada. Anda kecewa bukan?

Anda juga mungkin telah diberikan/membeli pil atau ubat yang dikatakan mampu untuk mendapat jantina lelaki atau jantina perempuan. Ketahuilah tiada lagi ubat yang diciptakan dalam didunia ini mampu untuk menghasilkan jantina anak yang kita hendaki.

Walaupun ada kajian yang dilakukan kearah itu tetapi ia belum lagi terbukti berkesan. Tindakan anda membeli pil/ubat (mungkin dipasar malam) itu mendatangkan kesan lebih mudarat lagi. Mungkin anda dan pasangan anda akan MANDUL disebabkan ubat itu.

Tahukah Anda, Ada Kaedah Saintifik Penentuan Jantina Bayi Yang Haram?

Anda tentu pernah dengar bukan kaedah tabung uji. Dimana sperma dan ovum disatukan (disenyawakan) dalam tabung uji. Kemudian saintis akan melihat cantuman kromosom hasil persenyawaan tersebut.

Adakah ia membawa jantina bayi lelaki atau perempuan. Jika persenyawaan tersebut tidak menepati jantina pasangan tersebut, cantuman tadi akan dimusnahkan. Jika ia menepati kehendak pasangan itu, cantuman tadi akan dimasukan kedalam ovari.

Dalam Islam kaedah ini adalah HARAM sama sekali walaupun peratusan untuk mendapat jantina yang dikehendaki adalah 99.9%. Malah kaedah ini juga memakan kos yang amat tinggi iaitu kira-kira RM20 ribu.

Namun, ada Juga Kaedah-Kaedah Saintifik & Tidak Saintifik yang Lain Yang Dibenarkan Dalam Islam

Anda cukup bertuah kerana sebentar lagi kami akan dedahkan kepada anda teknik dan taktik yang amat berkesan untuk menentukan jantina bayi anda. Tanpa melibatkan sebarang kos dan terbukti berkesan. Malah kaedah dan teknik ini adalah HALAL disisi Islam.

Memperkenalkan…
--+---+---+--

Haruslah saya mencuba kaedah dalam ebook ini, semoga Allah mengizinkan kami menimang cahaya mata perempuan :)

Kalau nak dapatkan e-book ni atau maklumat lanjut, boleh dapatkannya dengan KLIK PADA LINK INI.

No comments:

Post a Comment